FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
  Algemene clubinformatie  Aantal vragen: 4
 Accommodatie  Aantal vragen: 7
 Clubkaart  Aantal vragen: 14
 Gedragsregels  Aantal vragen: 2
 Vertrouwenscommissie  Aantal vragen: 1
 Website / LISATeam / App / Sociale media  Aantal vragen: 13

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Algemene clubinformatie
1. Clubkleding 
Donkerblauw shirt met bordeauxrode horizontale streep, één effen mouw en bovenzijde, donkerblauwe broek/rok, bordeauxrode kousen met bovenaan blauwe horizontale strepen.



Bij uitwedstrijden tegen teams met gelijkende clubkleding wordt in een wit shirt gespeeld. Witte shirts zijn verkrijgbaar met clublogo, indien gewenst met bijpassende witte sokken.



Clubkleding en hockeymaterialen zijn verkijgbaar bij Intersport Veldhuis in Beverwijk en kunnen ook via de ledenshop worden besteld.
 
2. Ik ben iets verloren op de club. Hoe kan ik nagaan of het is gevonden ? 
In de hal van het clubhuis staat een bak met gevonden voorwerpen. Je kunt kijken of jouw spullen zich daarin bevinden. Kleine voorwerpen zoals sleutels en fluitjes worden aan het sleutelrekje naast de meterkast in de hal gehangen. Op de dag dat je iets verloren bent kun je ook aan de bar vragen of hetgeen je verloren bent daar is afgegeven. Waardevolle spullen, zoals een smartphone, worden uiteraard apart bewaard en niet in de bak met gevonden voorwerpen gedaan. Voor die spullen of als je het in de bak niet kunt vinden kijk je op de Gevonden voorwerpen pagina. Daar kun je zie of jouw spullen gevonden zijn en in bewaring genomen, in welk geval je contact op kunt nemen met de beheerder van deze spullen.  
3. Hoe lang bewaren jullie gevonden voorwerpen ? 
Gevonden voorwerpen worden zo'n 2 à 3 maanden bewaard. Na die tijd worden spullen die nog in goede staat zijn en door iemand anders gebruikt kunnen worden door de beheerder op de Vraag en aanbod lijst gezet. Deze lijst kunnen leden via LISATeam inzien en kun je ook via LISATeam aangeven mogelijk interesse te hebben. Voorwerpen als bitjes worden weggegooid.
 
4. Hoe ben ik verzekerd tegen schade ? 
Leden van BHC Overbos zijn verzekerd via de door de KNHB bij Interpolis afgesloten aansprakelijkheidsverzekering en ongevallenverzekering. Houd er echter wel rekening mee dat beide verzekeringen een secundaire dekking bieden. Dit betekent dat als er een andere verzekering is waarop je een beroep kunt doen voor jouw zaak (bijvoorbeeld een particuliere verzekering van de schadeveroorzaker), je de zaak eerst dáár aan moet melden. Alleen wanneer die polis geen dekking biedt of wanneer er kosten zijn die vanuit die verzekering niet vergoed worden, én wanneer de KNHB-verzekerde wettelijk gezien aansprakelijk is voor de (letsel)schade, komt de schade voor vergoeding door de verzekeringen van de KNHB in aanmerking.

Zie KNHB verzekeringen voor meer informatie. Schade melden en informatie over preventie van blessures en schade kun je vinden op de Interpolis/KNHB-pagina.